środa, 5 lutego 2020

Ślubny box z chrobotkiem

Pierwszy miesiąc nowego roku minął jak jeden dzień. Mimo kolejki, w którą ustawiły się kolejne projekty, nie udało mi się w styczniu dodać żadnego z oczekujących. Mam nadzieję, że w lutym nadrobię zaległości. Zaczynam od ślubnego boxu, w którym umieściłam trochę chrobotka. Bardzo podoba mi się ten eko-montaż.  Mam nadzieję, że spodobał się również obdarowanej parze. Baza od Ecoscrapbooking, papiery z kolekcji "Hello spring" Studio 75. 






Projekt zgłaszam na wyzwanie #50 serce - scrapkowo.pl


4 komentarze:

  1. Wspanialy:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne pudełko;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jest niesamowity ten box, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, serduszkowa praca! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń